Chcę jeszcze tylko powiedzieć że od przedwczoraj jestem Royalty... I muszę wam powiedzieć, że paru osobą to się nie podoba, bo kiedyś nie popierałam tego że jest takie wyróżnienie że inni niby są "lepsi" , powiem wam że nadal tego nie popieram, właściwie to już nie mam o tym zdania, no bo co mam zrobić? Powiedzieć że nie chcę być Royalty, to byłoby głupstwo.! Tylko nie zrozumcie mnie zle, ale nie chodzi o to że nie lubię Royalty, chodzi o to że Royalty nie znaczy fajniejszy... No nie wiem jak to wam powiedzieć, hah ^^ .


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz